• Wpisów:209
  • Średnio co: 7 dni
  • Ostatni wpis:1 rok temu, 14:04
  • Licznik odwiedzin:136 531 / 1660 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
wczoraj robilam spinning, dzis od rana bieg 4,5 km i co robie zdjecia i chuj nie widac zadnej roznicy, ja nie widze nic! chyba zaczne sie glodzic bo bez tego to mozna sie jedynie garba dorobic! wiem ze to tylko miesiac ale jak nie widze zadnej roznicy to co za bezsens sie meczyc!
waga ani drgnie w cm tez wielce roznicy nie ma to jest tak zajebiscie ciezka praca sie wyrobic ze gnoj. ja jestem za malo cierpliwa! jak chcecie roznice zobaczyc to zapraszam za rok bo wczesnij nie dam rady ale bezsens jestem mega zla
A w nagrode najadlam sie tlustego miesa pije 3 piwo i jest zajebiscie!
dobranoc
  • awatar ♥ Better Than Yesterday: kochana wrzuć zdjęcie przed i po bardzo chętnie zobaczę :*
  • awatar TęczowaKraina: @♥BlackOrchid♥: ale co masz na myśli mówiąc "nie jedząc"? Wogóle niic nie jadłaś? Nie można tak :( musisz być cierpliwa zgadzam się z dziewczynami. Pamiętaj że jak ktoś ma więcej do zrzucenia to szybciej spada. Tak jak u mnie :P
  • awatar Czeery: Kochana nie poddawaj sie, jestes silna kobietka i na pewno osiagniesz postawiony sobie cel i będziesz miala takie cialo zeby podobać sie sobie! Wierze w Ciebie. :*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (18) ›
 

 
Hey co tam słychać słońca moje? U nas jest już chłodniej od wczoraj normalnie jak przyjemnie))
Wczoraj pierwszy raz w zyciu przebieglam 5 km!
Pierwszy raz bieglam jakies 3,3 km i myslalam ze umre a wczoraj 5 i mogłabym jeszcze biec i biec Jednak kondycja się wyrabia!!!!
No i kolano przestało boleć huraaaa))

Jutro robie fotki porownawcze zobaczymy jak wygląda moje dupsko hahahah))
Dzisiaj nie wiem co będę robić, bo Adam bawi się w ogrodnika znowu i pewnie cały dzień będę z małym narzekusiem siedzieć
W każdym razie życzę miłego weekendu**
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @MamaLenki: ogolnie uzywalam endomindo ale czasami mi gps nie działa więc biegam z runastic prawie to samo
  • awatar MamaLenki: Cofam pytanie bo slepa jestem:((
  • awatar MamaLenki: Kochana jaka aplikacje masz na tel. ze Ci pokazuje te wszystkie bajery??:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
mam dzisiaj tyle nerwow i złości w sobie, że najlepiej jeszcze poszlabym na trening bokserski i sprala komus dupe grrr


dziękuje dobranoc
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Mam dzisiaj tyle energii co 80 letnia babcia
Nic mi sie nie chce Byliśmy na małych zakupach. Za namową A. kupiłam buty do biegania. Nie wiem czy są mi potrzebne tak w sumie.
Rano zjadłam tylko płatki i pojechałam tak głodna, że wpadliśmy zaraz na obiad i już na starter wmłuciłam 2 skiby chleba ze smalcem zajebiscie co? potem poprawiłam żurkiem w chlebie(

Wróciliśmy i poszłam biegać 4 km z tym niewyleczonym kolanem w żólwim tempie.
Mega jestem śpiąca i brak mi energii, do tego wydaje mi się, że nic się nie zmieniło, korbol mi się trzesie jak galareta chociaz codziennie robi po 200 brzuszków.
Jakoś straciłam ochote na wszystko, mam nadzieje, że jutro będzie lepiej.
  • awatar Soley: zobaczysz, ze buty beda motywowac do biegania :)
  • awatar Arlise: chwilowy spadek formy ! pamietaj jestes laska i osiagniesz co chcesz :*
  • awatar Nugatowa Mama: damy radę :D ja też miewam takie dni, ale wtedy oglądam w necie Adriane Limę 2 miesiące po porodzie i mijają mi głupie myśli :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Kolano już coraz lepiej, ale jeszcze nie robię "skocznych" treningów, chcę żeby się zagoiło.
Robię sobie dupkę i brzuszki na macie, lepsze to niż nic.
Jest dziś znów tak gorąco, że nie chce mi się nic, jakaś zamulona jestem. Jak nie ćwicze fest to brakuje mi energii.

Kupiłam sobie książkę Ewy, w sumie fajna, ciekawe przepisy, muszę zrobić listę i kupić produkty ktore będą mi potrzebne. Jednakże chyba nikt nie jest w stanie wypełnić tego 30 dniowego planu w 100%, trzeba będzie kombinowac

Moje ostatnie obiadki. Wczoraj Łosoś z pieca z warzywami na parze, dzisiaj brązowy ryż i zapieczona kura z mozarella light i pomidorami yum



Ostatnio jechałam autem, w radio leciało "sexi papi" i akurat przy refrenie zauważyłam gościa na rowerze. Pan około 60 lat ze 160 wagi, włosy długie, siwe, zmierzwione jak u Chopina po koncercie. Miał na sobie tylko gacie, ktore i tak ledwo wystawały spod ogromnego bebzola. FUJ! szkoda, że nie zrobiłam mu foty, i dobrze ze mi nikt nie zrobił bo ze smiechu az się całą usmarkałam hahahah)
a tak btw chciałabym taki tyłek jak ta pani w żółtym kostiumie mniam!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Przyszedł wczoraj mój doping Na razie Wam nie pokaze dopóki nie będę widziała efektów. Plus tego jest też taki, że nie chce mi się bardzo jeść tylko pić, co pomaga mi w wypiciu tych 2 litrow dziennie

Nie moge biegać, ani robić Chodaka, więc ćwicze na macie na nogi, tyłek i brzuch 20-30 min ale zawsze coś. Zrobiłam dziś też spacer 2 km dłuzej nie mogłam ze względu na kolano

ostatnio ciągle zajadam się jogurtem naturalnym z borówkami i truskawkami mmmm mega dobre, sycące no i less calories

jaka u Was pogoda? Ja pół nocy nie spałąm, myslałam ze burza rozwali mi okna i spadnie mi dach na głowe;/
dzisiaj jest już chłodniej thx God!

buziaki od Waszej kuternogi
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (13) ›
 

 
Tydzień temu nie myślałam, że ten tydzień będzie taki zjebany(
Cwiczeń prawie wcale bo sobie rozwaliłam tak kolano, że w nocy budzę się z bólu.
Próbuję dziś kolejną maść, jeśli mi nie przejdzie będę chyba musiała odwiedzić ortopede W ogóle jakaś taka połamana jestem, wszystko mnie boli, czuję się jak stara babucha, do tego jeszcze mam okres także jest super

Tak się wkręciłam w te ćwiczenia, że jak ich nie robie to dzień dla mnie stracony.

Ogólnie weekend ok tylko jest taki upał, że nie idzie wytrzymać, dzięki Bogu że mamy w domu klime bo inaczej chyba strzeliłabym sobie w łeb.

Jedyna dobra rzecz to taka, że wynorałam ostatnie w Poznaniu klapki 38!!! wszystko wykupione Mam i jestem zajebiście szczęsliwa, na żywo wyglądaja zajebiście

idę porobić pare brzuszków i do wyra. Buziaki i trzymajcie kciuki za moją chorą gire, aby szybko wyzdrowiała
  • awatar sky_eye: o raju,bidulku :( współczuje...klapki fajowe,jeszcze takich nie widzialam :/ :) zdrowiej i sie kurde oszczedzaj!!!!!
  • awatar Czeery: Kochana 3mam kciuki zeby wszystko bylo ok z Twoim kolanem.;*
  • awatar Świnka Chudzinka ☆: szybkiego powrotu do pełni mocy :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (15) ›
 

 
Kurde zła jestem, że nie mogę pobiegać buu, boli mnie to kolano
Może chociaż jakieś brzuszki zalicze i ćwiczenia jakieś co będę mogła.
Byłam z małym na spacerku, ale ciężko mi było.

Dorociunia ja sobie nie wyobrażam 2 tyg bez ćwiczen bo znow się rozleniwie. Do tego okres mi się zbliża i mam ochote na ciasto jakieś grrrr

Z wagi mi nie schodzi, ale nie o to chodzi tylko ważne są pmiary i tak się zmierzyłam, Boze do figury modelki jeszce długa droga hahahah

łydka najgrubsze miejsce 34,5
nad kolanem 38,5
udo w najgrubszym miejscu 58
biodra 93,5
brzuch w najgrubszym 85,5!!!!!
talia 68, 5
mam 60!!!! ja najmocniej wciągne brzuch ahhahaha

kurde musze sie pozbyc tych zbędnych cm! W sumie i tak już na ten sezon za pozno ale najblizsza wiosna bedzie moja!
Nasza!!!!

A tak btw to mój mały granda banda skończył kilka dni temu pół roku Moje małe, uszate dzieciątko♥♥♥

Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (19) ›
 

 
Wczoraj pobiegłam ten sam dystans co ostatnio, ale 3 minuty szybciej! do etgo chyba coś mi się zrobiło w kolanie, mega mnie boli
dziś nie zrobiłam treningu buuu, ale muszę odpocząć
ide spac bo jestem zajechana jak tatarskie siodło
  • awatar katharós: @♥BlackOrchid♥: opaska stabilizująca kolano, http://www.mmanews.pl/2010/06/elastyczne-opaski-stabilizujace-–-uzywac-czy-nie-uzywac/
  • awatar dorociuncia: Lala tez tak mialam dwa tyg przerwy mi bardzo pomoglo.Za duzo wysilku...ja jak cwicze codziennie to kolano odmawia posluszenstwa..cwicz co drugi dzien i albo bieg ciu dluzszy albo cwiczenia z Chodakowska a po nich rozciagajace.
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @katharós: Co to za opaska?
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (6) ›
 

 
Na śniadanko zazwyczaj jem jakiś nabiał, jajka albo serki.
Sniadanie to najlepsza pora żeby jeść węglowodany, na kolacje staramy się unikać pamiętajcie!!!!

Płatki z owocami, serki z dżemem itd wszystko jest dobre, aby dać nam energii!

Ja zaraz po przebudzeniu wypijam szklanke wody z cytryną i szczypką!!!! pieprzu cayenne (chili) by pobudzić metabolizm!





jakie plany na dziś? ja czekam az maleńki się obudzi, idziemy się opalać, a wieczorkiem trening wypada dziś bieg, ale nie wiem czy dam rade w ten upał.
Aha i zamówiłam sobie spalacz ze strony "hardcorowego koksu" " nie ma opierdalania sie"
  • awatar Kucieleczka89: śniadanka identyczne wpierdzielam codziennie :) Uważam, że śniadanie jest najważniejsze. Jak mamy ochotę na małe grzeszki to w trakcie dnia. Śniadanie nakręca metabolizm :)
  • awatar Kraina Pomysłów ♥♥♥: hehe no nie ma, pyszności zajadasz na śniadanko:)
  • awatar ksantypa: podaj linka do spalacza, jestem ciekawa co ma w skladzie :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (16) ›
 

 
hej dzis znow sie troszke opalałam , ale większość czasu zajmował mi mały terrorysta. Zrobiłam też Skalpel Ewki, jak dla mnie trudniejszy niż turbo czy killer, chyba, że moj organizm jest już tak zajechany ze to dla mnie trudne?
W każym razie potem zrobiłam jeszce półgodzinny spinning, muszę czuć, że pot leci mi po rowie jest moc!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Jak tam kochane minęła Wam niedziela? U mnie w sumie bardzo fajnie. Od rana zrobiłam bieg. Potem smażing plażing no i zaliczony Chodak.



Także jest moc!
Zrobiłam sobie zdjęcia figury, za tydz znowu i sobie porownam, ale już widzę, że ciało jest jędrniejsze, tyłek lekko twardszy!

Kurde cieszę się, że w końcu ruszyłam to leniwe kapsko i wzięłam się do roboty, od razu lepiej się czuję!

Buziaki przesyłam**
  • awatar Kucieleczka89: Podziwiam Cię za zaangażowanie na prawdę :) Nadrabiam Twoje posty od 20 minut i nie widzę grzeszków :D
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @bigdreambighope: Ja robię różnie zazwyczaj takie aby nogi zginęły sie do 90 stopni, można robić też kilka takich gdzie tyłek idzie niżej jakbyśdo kucek siadala, mo i takie sumo ze stopami do zewnątrz wtedy wew część ud pracuje
  • awatar MamaLenki: Twarda sztuka jestes:)ja sprobowalam raz treningu z Ewa i moje kolana odmowily posluszenstwa:( zostalo bieganie i rower!
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
dzisiaj niestety nie poćwiczyłam, ale może to w sumie dobrze taki odpoczynek? Jutro wracam ze zdwojoną siłą. Postaram się zrobić bieg i Chodaka.
Nie wiem czy wyrobie

Mam za to nowe narzędzie tortur

Trochę brzuch od tych kulek boli, ale chyba tak ma być
Ja zaraz zmykam spać, bo padam**
  • awatar feribe: fakt, na poczatku sa siniaki, ale jak juz sie cialo przyzwyczai (po o 2 tyg) to mozna krecic i 1,5h bez przerwy.
  • awatar Arlise: chcialam kiedys takie ale zrobilo Mi niezle kuku :D
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @Soley: mam.na boku siniola;( co jak co ale to mega boli niestety, może później ciało sie przyzwyczai
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (17) ›
 

 

bbq

Sorki, że wczoraj nie pisałam, ale byłam mega zajęta!
Wykonany spacerek i bieg 4km, lepiej niż ostatnio i zadyszka mniejsza


później robiliśmy grilla
Pierwszy raz w moim wykonaniu odbyło sie to bez piwa i kielbasy
Sałateczka i pierś z kury i sznycel z indyka!
Pamiętajcie, że grill może być przyjemnością i nie musimy siedzieć głodne i oblizywać się na jedzących kielbony! Wystarczy uszykować sobie zdrowe jedzonko!






Nie wiem co dziś będziemy mieli w planach na dzień, ale na dziś wieczór wypada chodaczek

Miłej i zdrowej soboty życzę**
  • awatar Pekkola.: sexy Pani Domu no no :)
  • awatar flly: Twoja wersja z grilla jest lepsza! ja nie lubie grilowac bo nienawidze kielbasy;p fujjj, a taka salatka + piers to sto razy lepsze rozwiazanie:)
  • awatar Czarna***: świetnie wygladasz i ciesze sie ze wrocila do Ciebie energia i chec do zycia :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
Jak tam kochane dzisiejsze zmagania?
Ja miałam ciężki dzień, mały pimpel nie chciał spać i za dużo nie mogłam zrobić.
W poniedziałek startowałam z wagą 59,5 dziś rano 58,2

Jak zgubie te 3 kilo to będzie już dobrze, ale do wciśnięcia dupy w moje spodnie potrzeba mi stracic 6 może się uda)

Sniadanko, uwielbiam ogórki małosolne. Jeden ogóre 100 g ma tylko 11 kalorii!

Na obiad ugotowałam zupe pomidorową, bez makaronu i kleks jogurtu zamiast śmietany!!!


KOlacja serek wiejski z papryką i rzodkiewką mmm

Zazwyczaj jak mam ochote na coś słodkiego to jem jogurcik albo serek wiejski z miodem

150 przysiadów, 200 brzuszków, killer Chodaka.
Spocona i szczęśliwa))
Teraz czekam mnie jeszcze tona prasowania i dopiero prysznic i spanko!

miłego wieczoru**
  • awatar Arlise: dajesz dajesz ! :*
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @MySweetMonkey: aaaa no to zmienia postac rzeczy:) gratulacje!!!
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @WysokiObcas: tak! tylko jak nie moglam robi ju tych brzuszkow na przemian kolano do lokcia to robilam zwykle spinki ale tak to calo, chciec to moc:)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (19) ›
 

 
Jezu co za dzien dopiero mam czas zeby napisac

Każdy powinien obrać sobie jakiś cel w odchudzaniu!
Ja go mam! Moje ulubione spodnie! Chodziłam w nich gdy poznałam A!
To zdjęcie mówi samo za siebie


hhahahaha nieźle co?
musze sie wbić w te gacie choćby nie wiem co!!!!!

dzisiejsze drugie śnaidanko

Obiad

wykonany plan:
3 serie po 100 brzuszkow = 300
50 przysiadów "sumo" (ze stopami na zewnatrz)
100 przysiadów clasic = 150

Spacer, nie wiem ile bo mi sie coś zesrało w endomondo ale prawie 40 minut.
I rolki, troche za krótko, ale Adam biegał z małym w wózku i już nie miał epy.
(na endomondo, rolki przetłumaczono na łyżwy lol)

Masara jaka ja jestem zmeczona. Mały śpi, ja jeszcze dwa dania gotowałam dla A. do pracy i padam. Szybki prysznic i spać ufff.
  • awatar Kucieleczka89: Porównanie super :D Ale bynajmniej cel jest super! Podziwiam Cię dziewczyno :D
  • awatar Amaris: haha, rozbawiłaś mnie od rana! brawo za odwagę!
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @TęczowaKraina: no dokladnie i takie rzeczy jedz jak masz ochote na slodkie, albo serek wiejski ligght z miodsem
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (26) ›
 

 
jak tam bejbaski
Dziś wykonałam spacerek z Maksiem



Nooo i dałam czadu killer z Chodaczkiem
Spociłam się mega, spociły mi się nawet palce, jakbym łapy pod wode dała hahaha)

Kurde na początku trudno zacząć trening, bo mam zakwasy, ale trzeba przebrnąć te kilka minut i jest dobrze
Stan po ćwiczeniach jest boski, najchętniej wskoczyłabym jeszcze na rower

tłuszczu giń!!!

Maksiu zje kolacyjkę, kąpiel i spać a wtedy mami wskoczy do wanieki mmmmm

A Wy jak spędzacie wieczór? buziaki**
  • awatar Pekkola.: nawet w spoconej wersji sexy z Ciebie kobitka :)
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @tinkaa1987: jak ju nie mozesz jakiego cwiczenia to rob marsz zeby tylko nie stac. wiadomo ze nikt na poczatku chyba nie zrobil tego w calosci tak jak ona to roi takze z czasem malymi krokami a sie uda:*
  • awatar TęczowaKraina: I tak uważa m że jesteś laska :) i nawet spocona wyglądasz seksi :P
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
hello)
A. dzisiaj zamontowa mi endomondo w telefonie i powiem Wam, że fajna rzecz. Słyszałam, że dzięki tej aplikacji można zbierać kilometry dla dzieci, wie któraś może jak to ogarnąć?

Dziś pierwszy raz biegałam od hmmm póltora roku?
Nie jest ze mną aż tak źle ale do formy dużo mi brakuje. Spociłam się jak dzik, ale cieszy mnie to niezmiernie)


staram się jeść co 3 godziny, jak nie mogłam już wytrzymać to jadłam jogurt naturalny
Jest dobrze, musi być

Dzisiejszy obiadek


lepsze to niż hamburger albo pizza, prawda?
Muszę sobie zrobić zdjęcia przed i po treningach w odstępach hmmm może 2 tyg.
Jutro znów Chodaczek
Im proud of myself))
  • awatar ♥BlackOrchid♥: Dziękuję;*@Kucieleczka89:
  • awatar Kucieleczka89: Jesteś super! Dajesz dużo siły i motywacji :)
  • awatar Rayo: żeby uczestniczyć w programie, wejdź w RYWALIZACJE, poszukaj POMOC MIERZONA KILOMETRAMI i zaznacz, że chcesz dołączyć :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
Nawet nie macie pojęcia jaką mam ochote na hamburgera z majonezem jezuuuuu!!!!
No i piwko mruga do mnie z lodówki
No way!!!!!
muszę być silna!
Turbo spalanie z Ewą zaliczone, spociłam się jak dzika świnia ufff
zaraz prysznic i lulu))
  • awatar vanilina: hamburger o fuu :P
  • awatar dorociuncia: @latinka05: znam ten bol i wiem jakie to wazne.Swoja droga jak ja slysze w tych trudnych momentach jej tekst typu "bedzie pieknie" ciskam w monitor spierdalaj :D
  • awatar latinka05: @dorociuncia: Kochana jesteś Dorcia że mnie tak dopingujesz;*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (9) ›
 

 
Kłamstwa- okłamuje samą siebie, tak tak zaczne ćwiczyć dieta bla bla bla
Ile razy jeszcze będę sobie powtarzać, że to ostatnia czekoladka albo bułka, a potem znów wpieprzam za trzy osoby?
Kurde koniec z tym!!!!!! To już przegięcie, najchętniej sama bym siebie zliściowała!
Który to już rok nie nosze krótkich spodenek bo się wstydze? Czy ja mam 40 lat żeby się tak czuć?

Koniec!!!!!
Kupiłam baterie do wagi i co? 59,5 a było już 58 ja pierdziele!!!!
zła jestem sama na siebie!
najgorzej będzie zrezygnować z piwa lubie sobie czasami wypić tego browarka a potem samara rośnie!
Dziś kupiłam świeże warzywa i jogurty, do tego mięsko. Choćbym się miała mordować to muszę zacząć sie w końcu lepiej odżywiać i ruszać dupsko!

Pierwszy raz?
Tak! Boskie wyprzedaże! spodnie Zary, na które od dawna się czaiłam! Pasują idealnie, ale...
...ale to rozmiar *L* pierwszy raz w życiu moja dupa osiągneła rozmiar L!!!!!!

Ustaliłam z Adamem, że po jego pracy on bierze małego na godzine, a ja ćwiczę, o ile nie będę mega zmęczona. Czas w końcu pogonić to życie hipopotama!

Mam nadzieję, że będziemy się wzajemnie dopingować**
  • awatar Pchełkaa: trzymam kciuki z całych sil a jak Ci zabrknie pomysłów na zdrowe i pyszne dania to daj znac, zasze pomoge:*:*!!
  • awatar latinka05: @tinkaa1987: Ty i tak jesteś kozak, lepiej Sie ogarnelas po ciazy niż ja
  • awatar tinkaa1987: u mnie godzinka ćwiczeń może być problemem bo mały ostatnio jest niespokojny :/ zobaczę jak to będzie, od jutra zaczynam :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (14) ›
 

 
Każda z nas wie, jak ważna jest pielęgnacja twarzy.
Nasz typ skóry może zmieniać się z wiekiem, dlatego od czasu do czasu należy zmieniać swoje przyzwyczajenia do kosmetyków i próbować nowych metod pielęgnacji twarzy.
Wiele osób robi błąd mając skórę tłustą na siłe ją wysusza poprzez toniki z alkoholem, czy zbyt intensywnie lecznicze kremy. Im bardziej będziemy skórę wysuszać tym ona będzie produkowała więcęj łoju, aby się nawilżyć i tak tworzy się błędne koło.
Ja sama będąc nastolatką miałam pełno syfów na twarzy i masakrowałam ją właśnie w taki sposób i teraz mam rozszerzone pory i gdzie niegdzie blizny po wyciskaniu.

Teraz zupełnie inaczej dbam o skórę. Sama myślałam, że nie jest w dobrej kondycji, ale ostatnio przeglądając FB, wpadłam na zdjęcia koleżanek z gimnazjum czy liceum i stwierdzam, że nie jest ze mną aż tak źle.
Dziewczyny zapominają o tym, że skwarka solarka nie jest już na topie, a nawet jeśli się opalamy to trzeba zafundować skórze porządną porcję nawilżenia.

Dla mnie najważniejsze jest oczyszczanie skóry, przed snem i rano.
Choćbym nie wiem w jakim stanie wracała do domu z imprezy zawsze ale to zawsze zmywam makijaż. Pamiętajcie o tym. Skóra przez noc najbardziej się regeneruje, a kiedy kładziecie się spać w makijażu dla niej to prawdziwa katastrofa.
Do zmywania makiażu mamy mleczka, płyny micelarne itd itp.
Nasączamy płatek kosmetyczny, przykładamy do oka i czekamy kilka chwil aż kosmetyk rozpusci nam makijaż i wtedy zmywamy *w dół i od zewnętrzego kącika do wewnątrz* nigdy na odwrót.
Potem myjemy buzie żelem/mleczkiem, tonizujemy i nakładamy krem.
Ja robię to w inny, szybszy sposób Polecam, ale dla osob, które nie mają wrażliwej cery!!!
Po prostu całą twarz najpierw myje woda, potem szybko żelem do mycia twarzy. Pozostałą "pandę" zmywam mlecziem do demakijażu i tonizuje skórę tonikiem albo płynem micelarnym.
Standardowo kremik na noc i krem pod oczy.

2 razy w tyg robie peeling, maseczkę i nakładam na noc olejek arganowy na twarz szyję i dekolt.




Pokazuje Wam kosmetyki, które aktualnie używam, ale każda z Was ma swoje ulubione które stosuje. Ważne jest dobieranie kometyków pod rodzaj/typ skóry, bo to co może pasować koleżance nam nie koniecznie.
Pamiętajcie też o remach z filtrem nie tylko na lato
Ja po wakacjach na pewno wybiorę się na złuszczanie skóry twarzy kwasami owocowymi lub peelingiem ziołowym, widziałam efekty takich kuracji i jest naprawde duże wow!
do tego jakies masaże, mikrodermabrazja ale to dopiero po wakacjach
buziaki**
  • awatar Arlise: OStatnio zmienilam sposob dbania o skore.Mam skore sklonna do wypryskow ktore ostatnio sie uspokoiły.myje twarz zelikiem do skory wrazliwej z niedoskonalosciami i jesli nie mam stanow zapalnych uzywam specjalnej szczoteczki do twarzy.Potem tonik i kremik.Uzywal filtrow do twarzy minimum 30.Wieczorem makijaz zmywam plynem micelarnym i mleczkiem a nastepnie znow zel i tonik :D zapominam czesto o kremie wieczorem :D
  • awatar ♥BlackOrchid♥: @madameoiselle: w taki sposób wyciagasz sobie skórę pod okiem co później może tworzyć zmarszczki dlatego robi Sie w dol i od zew do wew;)
  • awatar vanilina: @dorociuncia: a skąd masz? :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Dzisiaj wreszcie zrobiłam plan dnia
Zrobiłam ogólnie ze 200 przysiadów, 200 brzuszków, godzinny spacer i kilka ćwiczeń na ramiona Oczywiście ćwiczyłam Maksiem siedzącym w nosidełku hahahah))

Mały poszedł spać, więc czas dla mamy na relaks
UWIELBIAM kąpiele!
W większości mam czas tylko na szybki prysznic, ale jeśli mam czas to wskakuje do wanny
Gdyby nie ten cholerny cellulit, to moje ciało byłoby lux.

Staram się robić regularne peelingi i dobrze nawilżać skórę. Raz na jakiś czas robie kąpiel z oliwką lub płynem natłuszczającym.
Płyn natłuszczający z Ziajki jest super. Podbieram czasami małemu))
Skóra jest mega mięciutka no i pachnie mega słodko

W biedronce mają bardzo fajne sole do kąpieli, cena jest niska co mnie bardzo cieszy, bo jedną taką sól mam na 2 razy
Moja ulubiona niezmiennie

No to do dzieła


Po wmasowaniu peelingu w ciało, masuje je jeszcze gąbką dla lepszego ukrwienia skóy

Na koniec oczywiście balsamik. Dostałam w prezencie i jest boski, zapewne też tani.
Naprawdę polecam
A teraz uciekam do wyra, każda minuta jest ważna, aby zregenerować siły
  • awatar czekoladowy-sen: też lubie te sole z biedronki, w dodatku swietnie wygladaja w lazience:)
  • awatar Bayorka: musze sie skusic na te sole z biedry:D
  • awatar Kopciuszek28: ja nie mam wanny więc z takimi zabiegamu męcze się na stojąco :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (10) ›
 

 
Przez ostatnich kilka dni uskuteczniałam lekki plażing, bo kolorku trzeba troszkę złapać prawda
Dzisiaj też rozłożyłam stanowisko, niestety dziś już chmury pokrzyżowały moje plany.


W związku z tym, że moje pośladki zaczęły wyglądać jak oklapniete dwie buły, muszę zacząc je intensywnie ćwiczyć. Dzisiaj zrobiłam już 100 przysiadów, wymachy nóg do tyłu i do boku. Mam zamiar zrobić jeszcze kilka ćwiczeń jak czas pozwoli.
Wszystkie ćwiczenia jak narazie robie przy wózku. Dzidzia usypia jak nim " majtam" a ja ćwicze
Jeszce z Maksiem byliśmy na godzinnym spacerku
Staram się też pić dużo wody z cytryną, cięzko mi to idzie, ale czego nie robi się dla urody)

Przy tej piosence mam takiego powera, ze masakr
Wiem, że stare ale co tam)

Dziś wieczorkiem robie małe spa w łazienkowych czeluściach
Trzeba troszkę zregenerować skórę, po opalanku
  • awatar maleństwo ♥: no pewnie trzeba korzystać z tej pogody ;) ale bym sie pokapała a tym baseniku :D
  • awatar ♥ Amarelka ♥: wyjedzie na to że tu będziesz pisała więcej niż na tamtym blogu :P a do figury to ty wrócisz raz dwa taka laska z ciebie że ja ppo ciąży też chciałabym tak wyglądać :*
  • awatar Mała Miczitanka: hehe to wózek pomaga Ci w ćwiczeniach :D wersja full wypas, maly korzysta i Ty :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (4) ›
 

 
Cześć kochane, to mój drugi blog. Postaram się w miarę możliwości dodawać wpisy kosmetyczne, o tematyce zdrowotnej, dbania o ciało i umysł

Jestem mamą małego szkraba, jak wiadomo czasu brak, ale powoli staram się wrócić do figury. Mam nadzieję, że wzajemnie będziemy się wspierać w walce o wymarzoną figurę

Mam nadzieję, że blog sie spodoba

Enjoy