• Wpisów: 209
  • Średnio co: 8 dni
  • Ostatni wpis: 2 lata temu, 14:04
  • Licznik odwiedzin: 137 886 / 1841 dni
 
bo05
 
♥BlackOrchid♥: hey dziewczyny dzisiaj troche tu napisze i wyjasnie kilka kwestii, bo normalnie czasami slabo mi sie robi czytając niektore posty i wiadomości.

Oczywiście nie uważam się za alfę i omegę, ale troche już trenuje i sama po sobie wiem co zrobić by było dobrze.

Przede wszystkim dieta to nie slowo oznaczające męczarnie, wyrzeczenia, katorgę, wode i sucharki z lisciem sałaty!
Dieta oznacza coś więcej, to przede wszystkim sposob odżywiania organizmu,dostosowany do danej osoby oraz, co najważniejsze, do danych celów. To oznacza, że będąc na diecie można przybierać na wadze, a nie tylko chudnąć.

To co teraz czytam na forach to jest szok, dziewczyny po 14-15 lat głodówki, lub "nie jem caly dzien to na wieczor opierdziele czipsy i czekoladke co należy mi się nie? przeciez zrobiłam 50 przysiadów i 10 pajacyków i jest git!"

przewde wszystkim trzeba obliczyć swoje zapotrzebowanie uzględniając swoją aktywność fizyczną, wtedy mozemy dodać lub też odjać kcal.

Układając dziewczynom diety patrze też na to co robiły wcześniej.
Dajmy na to Grażynce ktora wczesniej jadla 4 tys kalorii (cola, chipsy, tłuste zarcie, wszystko pływające w sosie) nie moge dac na raz 1500 kcal ponieważ po pierwsze jest to zbyt duze obciazenie dla organizmu a po drugiue dlugo nie wytrzyma zmieniając sposob odżywiania tak raptownie!
Trzeba to wszystko wyważyć.

Już zmiana ożywiania może zdziałać cuda. Chociaż na początku może to opornie iść, waga może nagle iść chwilowo w góre, albo dłuższy czas nie beedzie się nic zmieniac - nie można się tym przejmować- Twoj organizm przeżywa lekki szok i może sie buntować, ale cierpliwości.

Pamiętacie jak ja sie tu wkurzałam , chciałam poddać bo waga stała w miejscu i nic sie nie działo?
Jednak starałam się dalej i jest jak jest, nie mogę narzekać.

Druga sprawa aby schudnąć trzeba jeść. Wszystko zależy od tego jak działa nasz metabolizm, trzeba go dobrze rozkręcić aby wszystko dobrze działalo.
Jedzac za mało w duzych odstępach czasu powoduje ze nasz organizm nie ma co robić zatrzymuje sie, oszczedza zapasy na poźniej czyli gromadzi tluszczyk itd.
Trzeba jesc regularnie co te 2,5-3,5 godziny, dostarczać wszystkich skladnikow odżywczych.
DIETY PONIZEJ 1500 kcal to jakis totalny debilizm! dzieki temu moze i schudniesz ale gwarantuje Ci ze za chwile albo dostaniesz anemii, wlosy zaczna wypadać garsciami, wzrok sie popsuje, wyjdą syfy na pysku i tyle bedzie, aaa i oprocz tego mega efekt jojo gwarantowany jak tylko zaczniesz wiecej jesc!


co do cwiczen! Jestem za tym aby łączyć trening silowy z cardio czy aerobami. Bez silowego ok mozna schudnąć ale Twoje ciało nigdy nie bedzie sprężyste, jędrne i w ogole zapomnij o mięśniach. Smieszne jest to kiedy czytam " jak biegac i ile zeby nie rozbudować nog" hahah serio?
Od kiedy biegacze maja mega umięśnione nogi?

Większość z Was wie, że mam ochotę na start w zawodach bikini fitness, ale wiekszość też z Was nie wiem na czym to polega i ile trzeba się napracować.
Ja jestem akurat na etapie budowania masy.
Budowa masy to nie żarcie jak swinia i lezenie brzuchem. Chodzi o budowanie masy mięśniowej. Wiadomo, że nie da się zrobić samych mięśni nie podlewając sie tłuszczykiem. Uwierzcie mi naprawdę staram sie dowalić tych mięśni ale jest to mega trudna, ciężka praca. Moja sylwetka już nie jest taka jak przed paroma miesiącami. Przybrałam 3,5 kilo i oooo chce więcej:)
Bedąc na redukcji zostanie pewnie połowa z tego wiec teraz muszę nałapać jak najwięcej mięska:)

Dziewczyny pamietajcie aby chudnać trzeba jeść! Proszę nie bójcie się siłowni nie zrobi z Was pakerów:)

Nie możesz dodać komentarza.
Tylko zalogowani użytkownicy mogą komentować ten wpis.

  Wyświetlanie: od najstarszego | od najnowszego